Gündəlik işlərinizi asanlaşdıracaq ən yaxşı 15 süni intellekt saytı | ChatGPT və alternativləri

Süni intellekt alətləri hətta ən mürəkkəb tapşırıqların yerinə yetirilməsinə sərf olunan vaxtı və əməyi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bildiyi üçün gündən-günə daha da populyarlaşır. Çünki AI ümumi məhsuldarlığı və dəqiqliyi artıra və müəyyən prosesləri avtomatlaşdırmağa kömək edir. Daha yaxşı qərar qəbul etmək və şirkətlərin gələcək planlarını proqnozlaşdırmaq üçün səhiyyə, maliyyə, maliyyə planlaşdırması və digərləri daxil olmaqla müxtəlif sənaye sahələrində AI-dən istifadə olunur. 

Məzmun yazmaqdan tutmuş şəkillərdən arxa planı saniyələr ərzində silməyə qədər bir çox işi dərhal yerinə yetirən bu alətlər tapşırıqları səmərəli şəkildə yerinə yetirmək üçün şəxsən istifadə edildiyi üçün sürətlə böyüyür. 

 Mündəricat:

  1. Chatsonic 
  2. ChatGPT
  3. Trip Planner
  4. Adobe Enhance
  5. Cutout.pro
  6. Dall-E
  7. Nvidia Canvas
  8. Socratic
  9. Midjourney
  10. Jasper Chat
  11. Bing AI
  12. Krisp.ai
  13. Grammarly
  14. Chatfuel
  15. Zoho Zia

Gündəlik işlərinizi asanlaşdıracaq ən yaxşı 15 süni intellekt saytı | ChatGPT və alternativləri
Aşağıdakı siyahıda işinizi asanlaşdıracaq 15 ən yaxşı süni intellekt aləti və veb saytını tapa bilərsiniz: 

 

1. Chatsonic

Chatsonic bir çox funksiyaları olan avtomatlaşdırılmış və cəlbedici söhbətlər yarada bilən çatbotdur. Suallara cavablandırmaq və həllər tapmaq üçün istifadə edilə bilər. 

 

O, Google-a daxil olmaq və real vaxt rejimində yenilənmiş cavablar almaq imkanına malik olduğundan internetdəki əksər çatbotlardan daha təkmildir. Chatsonic istifadəçilərin tətbiqi sınaqdan keçirməsi üçün premium funksiyaları ehtiva edən pulsuz sınaq versiyası ilə gəlir.

 

2. ChatGPT

OpenAI süni intellekt şirkəti tərəfindən yaradılan və insanlarla söhbətlərə cavab verə bilən çatbodtdur. Texnologiya insan dilini asanlıqla başa düşə, cavab verə və qarşılıqlı əlaqələr qura bilir. 

Kodlaşdırma və aralıq riyaziyyat tənlikləri kimi mürəkkəb suallara sorğu vermək və cavab almaq üçün istifadə etmək mümkündür. O, həmçinin səhvləri tez və asanlıqla düzəltmək üçün istifadə edilir. BU texnologiya daim inkişaf etdirilir, yeni versiyaları yaradılır ki, bu da nəticədə daha dolğun cavablar verməsinə və təsir sferasını genişləndirməsinə imkan verir. 

 

3. Trip Planner

Trip Planner, səyahət edənlərə səyahətlərini daha səmərəli planlaşdırmağa kömək edə bilən müasir AI texnologiyasıdır. O,istifadəçi seçimlərini təhlil etmək və ziyarət ediləcək yerlər, nahar, alış-veriş və s. haqqında məlumat vermək üçün istifadə olunur. Trip Planner bu xidmətləri təklif etmək üçün süni intellektdən istifadə edir. 

Veb sayt mükəmməl planı müəyyən etmək üçün hər bir fəaliyyətə vaxt ayırır. Əlavə olaraq, istifadəçi üçün ən uyğun seçimləri etmək üçün rəylər, reytinqlər və keçmiş təcrübələr əsasında hadisələrlə bağlı saytlar, restoranlar və s. axtarış edirik. təkliflər verir. 

 

4. Adobe Enhance

Adobe Enhance istifadəçilərə səslərini daha şəffaf etməyə kömək edən Adobe Podcasts-ın xüsusiyyətidir. O, istifadəçilərə arxa fondakı səs-kü tez və asanlıqla aradan qaldırmağa və səs keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa imkan verir. 

Veb-sayt studiya keyfiyyəti qədər aydın səslər yarada bilər.

5. Cutout.pro

Cutout.pro, bir neçə kliklə şəkilləri və videoları kəsə bilən onlayn media xidmətidir. Burda arxa fonun silinməsindən, arzuolunmaz insanların və obyektlərin şəkil və ya videodan aradan qaldırılmasına qədər bir çox özəllik vardır. 

Veb sayt ilə həmçinin portret və rəngli fotoşəkillər yarada bilərsiz. Bu alət bu veb-saytda yüklənmiş bütün şəkilləri istəyə görə fərdiləşdirə bilər. 

6. Dall-E

Xəyali və real təsvirlər və ya hər ikisinin birləşməsini yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə edərək mətn və detallardan yüksək keyfiyyətli şəkillər yarada bilər. 

Veb sayt həmçinin istifadəçilərə mövcud şəkli yükləmək və onu öz zövqünə görə redaktə etmək imkanı verir. Şəkildən bəzi detalları əlavə etmək və silmək üçün istifadə edilə bilər. Veb sayt canlı və ya cansız obyektlərin şəkillərini bir neçə saniyə ərzində yaradır. 

7. Nvidia Canvas

Nvidia Canvas yaradıcı peşəkarlar üçün Nvidia tərəfindən hazırlanmış rəqəmsal boyama proqramıdır. O, rəssamlara asan bir şəkildəcə rəqəmsal şah əsərləri yaratmağa kömək etmək üçün müxətlif alətlər təqdim edir. 

Bu proqram aşağı keyfiyyətli eskizləri real və detallı portretlərə çevirə bilər. Nvidia Canvas, güclü və istifadəçi dostu bir rəsm platforması olmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. O, real vaxt rejimində işləyir və istifadəçiyə dəyişiklik edərkən nəticələri dərhal görməyə imkan verir. 

 

8. Socratic

Google şirkəti tərəfindən hazırlanan Socratic, əsasən şagirdlərə ev tapşırıqlarını yerinə yetirməyə kömək edir. Tətbiq həm çap, həm də əlyazma formatında mətni başa düşür. 

Tələbələr öz problemlərini axtarmaq və nəticələr əldə etmək üçün səs seçimi və ya axtarış sahəsindən də istifadə edə bilərlər. 

9. Midjourney

İstifadəçinin daxil etdiyi açar sözlərdən şəkillər yaradan, süni intellekt əsasında işləyən bir sistemdir. İstifadə etmək üçün rəsmi Discord serverinə qoşulmaq gərəkdir. 

İstifadəçi əmr kimi işləyən təsviri və sorğunu daxil etməlidir və bot 4-ə qədər önizləmə şəkli yaradır. İstifadəçilər daha sonra siyahıdan şəkil seçə və onu öz ehtiyaclarına uyğun olaraq dəyişdirə bilərlər. 

 

10. Jasper Chat

Jasper Chat bəzi dəyişikliklərlə mövzuları yenidən yazmaq üçün istifadə edilə bilən bir sistemdir. Proqram 20-dən çox dildə danışıqlara başlaya və real vaxt rejimində suallara cavab verə bilər. 

Şirkət deyir ki, proqram insan tərəfindən mümkün olan istənilən suala tez və dolğun cavablar verə bilir. Qısa bir mövzuya lakonik cavab verə bilər və ya təkbaşına fikir təqdim etməsi xahiş oluna bilər. 

 

11. Bing AI

Bing AI bu gün mövcud olan ən yaxşı AI çatbotlarından biridir və məzmun yaratmaq baxımından çox şey təklif edir. Microsoft ChatGPT-nin yaradıcısı OpenAI-ə böyük sərmayə qoydu və öz çatbotunu yaratdı. Bing-ə inteqrasiya olunmuş yeni süni intellekt dili ChatGPT-dən daha güclüdür. Bing istifadəçilərə məzmun yaratmağı asanlaşdıran və daha səmərəli edən bir sıra funksiyalar təklif edir. 

 

Bing-in ən dəyərli xüsusiyyətlərindən biri kontent yaratmaq qabiliyyətidir. O, istifadəçilərə e-poçt yazmağa, tətillər üçün marşrutlar yaratmağa və iş müsahibələrinə hazırlaşmağa kömək edə bilər. Bing həmçinin bütün internet resurslarına istinad edir ki, istifadəçilər onun istinad etdiyi veb səhifələrə asanlıqla daxil ola bilsinlər.

 

12.Krisp.ai

Krisp,arxa fon səs-küyünü ləğv etməkdə inanılmaz dərəcədə effektiv olan və müstəqil süni intellektə əsaslanan sistemdir. 


13.Grammarly

Grammarly mətninizi təhlil edən və qrammatika, orfoqrafiya və durğu işarələri ilə bağlı real vaxt rejimində yoxlama edib geridönüşlər edən mətn alətidir. O, həmçinin plagiatı yoxlayır və fikirlərinizi ifadə etmək üçün daha yaxşı yolları təklif edir. Bu vasitə ilə daha keyfiyyətli, aydın və doğru mətnlər yaza bilərsiz. 

 

14. Chatfuel

Chatfuel, ağıllı bot ilə Facebook mesajlarınızı avtomatlaşdırmağa kömək edir. Potensial müştərilərlə 24/7 əlaqə saxlamaq, sorğuları avtomatlaşdırmaq və ya müşəriləri satış nümayəndələri ilə əlaqələndirmək üçün çox faydalı platformadır. 

Bu populyar platforma bütün Facebook çatbotlarının yarısını təmin edir, bütün ölçülü bizneslərə satışları artırmağa və istehlakçıların problem və istəklərinə cavab verməyə kömək edir. 

 

14. Zoho Zia

Zoho Corporation tərəfindən hazırlanmış süni intellektlə işləyən rəqəmsal köməkçidir. Ziya insan dilini başa düşür və istifadəçilərin verdiyi suallara müvafiq cavablar verir. 

Zoho Zia ilə siz görüşlərin planlaşdırılması, e-poçt göndərilməsi və faylların idarə edilməsi kimi tapşırıqları yerinə yetirə bilərsiniz. Zoho Zia işlərinizi tez bir zamanda bitirməyi və mesajlar qutusunu nizamlı saxlamağı asanlaşdırır. 

Bu texnoloji yeniliklərin hər birindən istifadə edərək vaxta, pula və enerjiizə qənaət edə, daha məhsuldar olmaqla qazanclarınızı artıra bilərsiz.

 

0 şərh